2012年10月5日星期五

Nike air max 90 tilbud salgs


Til mine fødder, den legendariske Nike Air Max 90 Sko er den mest ubehagelige populære sko af all-time. (Dette er under forudsætning, at adidas Superstar ikke er faktisk så populær som nogle gerne gøre krav på.) Jeg tror AM95 ser awesome, men de formodede "luft" poser føler sig mere som sække med sten til mig. Og jeg ønsker ikke engang at komme i gang på, hvordan uhåndterlig den massive værktøj føles fode. Hvad jeg får i her er, at jeg ikke er på nogen måde, form eller form en fan af hæl-til-tå Air Max sko. Jeg kan ikke lide den måde, Max Air er en eller anden måde meget fastere end sin direkte-til-the-navnet ville indebære, jeg kan ikke lide den clunky domstol føler og jeg kan ikke lide den måde, de gør mig til at føle så langsomt som skoene ser ud. Så efter at være sådan en fan af den måde Zoom Air er blevet udmærket brugt i LeBron James signatur linje, var jeg mindre end optimistisk med skiftet i stødabsorberende teknologi, og forståeligt nok gik ind i min test af Air Max LeBron VII med lave forventninger .

Når det er sagt (absolut en Curb Your Enthusiasm reference) , vil jeg starte med positive, fordi der er en masse at beundre om denne sko. De ting, du straks vil opdage, når du ser Nike Air Max LeBron VII er de iøjnefaldende udseende. Fra et æstetisk synspunkt, har skoen fået næsten universelt positiv respons. Mens der normalt ville ikke noget i forhold til skoens præstation, build og materialer kvalitet har en masse at gøre med begge facetter af denne sko. Når du bruger $ 160 på en sneaker, du forventer visse ting, og VII leverer på sin præmie pris punkt. Rullede kanter, tykke patenter, præcis syninger - for ikke at nævne den fulde vifte af Nikes nyeste teknologi - findes i alle sidste tomme af denne sko. Selv præsentationen er reflekterende af prisen, med sin tunge skyder box og matchende papir. Når du betaler så meget for en sneaker, det er den form for kvalitet, der bør forventes..

没有评论:

发表评论