2012年10月5日星期五

Nike Dunk SB High Sko Danmark


Der er ingen sko butik stadig tilbyde Nike Dunk SB High Top Batman og Robin Batman Logo Mønster Sneaker , oh gud hvordan kan jeg gøre, jeg har brug for et par Nike Dunk SB High Top Batman og Robin Batman Logo Mønster Sneaker til min ven, fordi hans fødselsdag er på vej, og han havde 2 differents stilarter batman sko, bare hvile denne stil.

Jeg ringede til mange detail sko butik og fik mange skuffede svar. Så prøver jeg at spørge Google, hvis det havde, jeg søger Batman sko, er mange resultater søgte. Men disse batman sko er ikke den, jeg ønskede, jeg har forsøgt at bede ejeren af online sko butik. Hvis de har Nike Dunk Sko SB High Top Batman og Robin Batman Logo Mønster Sneaker . I omkring en halv time er der en online butik svarede mig, at de har denne stil sko med størrelsen Jeg ønsker at bestille. Jeg bestilte dette par, og håber, at det kan komme før min vens fødselsdag. Related Posts: Cool Nike Dunk SB High Top Batman og Robin Batman Logo Mønster Sneaker.



没有评论:

发表评论