2012年11月30日星期五

Nike Sko,shox sko nike norge

En markedsledende merkevarer sannsynligvis må bruke 100 millioner dollar til slå inn en topp sponsor av OL,Nike Sko men basert på siste US 1034 forbrukerundersøkelse viser at individer er faktisk ikke vet hvem er rette offisiell OL sponsor merkevare. 34% av kundene feilaktig tror nike free sko australia kan være London Olympic partnere, mens bare 24% i de besøkende får presise svar - Adidas ekte penger. Det er for eksempel viktigste egenskapen er feilaktig ville være den tredje gear, er sikkert en pinlig opplevelse for merkenavnet. Denne misforståelsen som genereres er fra før OL merkevare i reklame bombardert! Nike Shox Sko bare åpne to dager før åpningsseremonien for OL "leve stor" Global Campaign var vellykket i å hjelpe reversere den hele bildet av skepsis eksternt er mange, Nike gå en fin linje i kampen OL, men på grunn av underskudd av sertifisere BOCOG eller er bare i stand til å bli erklært som "ikke ansvarlig".


没有评论:

发表评论